2020. április 21., kedd

Április 22.: Fejlesztő, matematika, olvasás testnevelés

Kedves Szülők! Kedves Gyerekek!

     Köszönöm a gyönyörű dolgozatokat nyelvtanból! Két dolog miatt is  örülök nekik: az egyik, mert úgy látom, mindenkinek nagyon gyorsan sikerült a REDMENTA használatát elsajátítania! A másik ok, hogy ezzel a témazáróval egy picit mindenki javított az eddigi jegyén. Mindkettőhöz szívből gratulálok!😊
      Nézzük, hogy milyen teendők várnak rátok a holnapi nap folyamán!

    Fejlesztő - Matematika: Számolási készség fejlesztése 90-es számkörben
     ➤Tankönyv: 78./ 2. feladat  ( A műveletek fölé mindig írjátok fel a kapott eredményeket! Ha az eredményül kapott szám számjegyeinek összege 9, akkor azt a mezőt színezzétek ki citromsárgára! Például: 9x6=54   Számjegyek összege: 5+4= , tehát ez a mező sárga.      Ha az eredmény minden számjegye páros szám, akkor azt a mezőt színezzétek zöldre! Például: 72:9+78=86  Számjegyek: 8 és 6 , mindkettő páros szám, tehát ez a mező legyen zöld!)
     ➤Tankönyv: 79./ 1. feladat   ( Lesz olyan labda, amelyik egyik kapuba sem kerül, mert 70-nél kisebb páros szám az eredmény!)
     ➤Tankönyv: 79./ 2. feladat  ( ,,Bolhaszámmal" írjátok föléjük az eredményt, és csak utána tegyétek ki a relációs jeleket!)
     ➤Tankönyv: 79./ 3. feladat: Műveleti sorrend   (Használjátok a füzetbe is leírt műveleti sorrendre vonatkozó szabályt!)
     
     Testnevelés: Okosodj mozogva ( Mozgásfejlesztés)
     A mai óra anyagát érdemes az olvasási óra előtt elvégezni. Ennek a témának a címe: Mozgás a jó olvasásért. Igaz, hogy sok páros gyakorlat is van benne, de talán testvéredet vagy valamelyik szülőt rá tudod venni, hogy tornázzon veled egy kicsit. Kattintsatok az alábbi linkre és már kezdődhet is a móka! Ne felejtsetek el előtte bemelegíteni a szokásos módon!
 https://www.youtube.com/watch?v=cuEVCUSQeos

     Olvasás: Tavaszi felmérés szövegértésből
     Ezt a felmérést is a REDMENTA felületén találjátok. Szerda reggel 8 órától csütörtök este 20 óráig lehet kitölteni. Csak 1-szer lehet próbálkozni, hiszen témazáró dolgozatról van szó! De nem lesz nehéz dolgotok, hiszen minden válasz ott lapul a szövegben! Most 60 percetek lesz a feladatlap megírására. Azt javaslom 10-15 percig csak figyelmesen olvassátok a szöveget, utána fogjatok hozzá a feladatokhoz! Lesz olyan feladat, ami mellé kis képben oda lesz téve maga a szöveg is. Általában a feladat bal felső sarkában találjátok egy kis ikonikus képben. Ha erre a kis képre kattintotok, megjelenik a szöveg képernyő méretben is, hogy bele tudjatok nézni. Ha már nincs szükségetek rá, a szöveg jobb felső sarkában lévő x-szel tudjátok bezárni. Ha nincs szöveg a feladat mellett, de bele szeretnél nézni, egyszerűen csak visszagörgetsz hozzá. Amelyik feladatnál fontos a mértékegység  ( például: méter, perc, év...) írjátok oda, mert csak így adható érte pont!
Direktcím: 2.b Tavaszi felmérés
Ha végeztetek a feladatlappal még nem biztos, hogy a végleges eredmény látjátok, mert a feladatok között szerepel olyan is amire én fogok az ellenőrzéskor pontot adni!
Bármilyen kérdés adódik, keressetek nyugodtan!

Jó munkát és szép napot kívánok mindenkinek! Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Tanító néni
   

Társastánc 30.hét

Kedves Szülők és Gyerekek!
Remélem mindenki lazított egy kicsit a szünetben és kipihente magát! 🙂
Köszönöm szépen a házi feladatokat, akik visszaküldték! Szépen megtanulták a Disco, vagy más koreográfiát, kapnak egy "5".
Tudom, hogy sok a heti teendő, de továbbra is várom a visszajelzéseket az otthoni mozgásról, táncolásról bármilyen formában.
Az e heti feladat: otthon vagy akár a szabadban gyakorloljátok a Hully-gully-t melyhez most küldök egy kis segédanyagot a pontos lépésekkel.

Jó munkát!
Balázs bácsi

Katolikus hittan

 Az alábbi linken megtalálható az óra anyaga: G:\IV.-13. Tedd meg ami rajtad áll! (P).docx