2020. március 24., kedd

Feladatok március 25-re:Testnevelés, matematika, olvasás és fejlesztés

Kedves Szülők! Kedves Gyerekek!

     Elöljáróban szeretném megköszönni a kedvenc könyveitekről készített videókat! Bár csak szorgalmi feladat volt a hangos olvasás rögzítése, átküldése, ennek ellenére majdnem mindenkitől érkezett egy kis filmecske! Köszönöm, hogy ilyen lelkesek és szorgalmasak vagytok!
Küldöm a holnapi feladatokat.

Testnevelés: 
A téliesre fordult időjárásra való tekintettel olyan feladatokat adok, amelyeket benn a szobában is el tudtok végezni. Azért vigyázzatok a közelben lévő bútorokkal, tárgyakkal, nehogy sérülést okozzatok magatoknak!
     ➤ Zenés bemelegítés a tanult módon
     Az alábbi linkre kattintva küldök egy kis zenei aláfestést is a bemelegítéshez:
https://www.youtube.com/watch?v=Fs8ttq3QzgM
     ➤ Gurulóátfordulás ( bukfenc ) gyakorlása előre-hátra.
     ➤ Karhajlítás ( fekvőtámasz) saját tempóban, terhelési szintnek megfelelő számban.

Fejlesztő-Olvasás:
     Szövegértést fejlesztő munkafüzet: 38.oldal: A tavasz
     ➤A szöveg min.10-15 perces olvasása után fogj csak hozzá a feladatok megoldásához!
     ➤Szövegfeldolgozás:
         -38./1. feladat
         -38./2. feladat : Pótold a hiányzó szavakat a szöveg alapján!
         -38./3. feladat : Nevezd meg a tavasz évszakszomszédait. ( A ,,tavasz"  szó előtti és utáni vonalra írd őket, időrendi sorrendben! Benne van a szövegben.)
A tavaszi hónapokat az alatta lévő vonalakra  írd, lehetőleg azokat is időrendben!
         -38./4. feladat:
     Keretezd be a szövegben a választ: Melyik virág a tavasz hírnöke?!
     Karikázd be: Mi történik a fűvel?!
     Húzd alá egyenes vonallal: Mitől visszhangzik a táj?!
     Húzd alá hullámos vonallal: Mik térnek vissza a régi fészkükre?!
        -38./5. feladat: Karikázd be a madárneveket a szövegben! Ahogy tanultuk: Ahány pont, annyi madárnév!
       -38./6. feladat : Írj olyan kerti szerszámokat, amelyekre tavasszal szükségünk lehet!
Négy pont, tehát legalább 4 kerti szerszámot írj!

Matematika:
Folytatjuk a műveletek gyakorlását 80-as számkörben.
     ➤Tankönyv 57./ 1. feladat
      Pótlásos feladatnál úgy számolj, ahogy tanultuk:
     - Ha elejére keresünk ,,visszabukfenc" ellentétes művelettel: ha kivonás volt, összeadással, ha összeadás volt kivonással számoljuk ki a hiányzó számot!
 (Pl.: ____+ 46=79   Számolás menete: 79-46=33
       ____ - 52= 23   Számolás menete: 23+52=75)
     - Ha közepére keresünk, mindig kivonással számolunk:kivonjuk a nagyobb számból a kisebbet.
( Pl.: 32+____=78   Számolás menete: 78-32=46
         78- ____=43   Számolás menete: 78-43=35)
     ➤Tankönyv: 57./ 2. feladat
    Végezd el a műveleteket, az eredményeket írd föléjük ,,bolhaszámmal". A kapott számok alapján hasonlítsátok össze a műveleteket és tegyétek ki a relációs jeleket közéjük!
     ➤Tankönyv 57./ 4.a feladat 
     Láncszámolás: Vigyázz, mert ha valahol elrontod az összes többi eredményed is rossz lesz! Duplán ellenőrizz!
A feladat b.) része csak szorgalmi, mert több logikát igényel. Ha valaki elkészíti, kérem fotózza le és küldje át nekem, hogy tudjam értékelni a plusz feladatot!

Dokumentációt, azaz fényképet a szorgalmin kívül a Szövegértés munkafüzet 38. oldaláról kérek! Köszönöm!

Jó munkát kívánok mindenkinek! Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Tanító néni
 
   

Társastánc 27. hét

Sziasztok!

E heti feladat:
- Angol keringő gyakorlása a tánctartásra figyelve ( négy alap, négy negyed fordulat jobbra)
- Country II. ismétlés zenére

Csatolom a gyakorló zenék linkjét:

https://www.youtube.com/watch?v=mOYZaiDZ7BM

https://www.youtube.com/watch?v=okl0GIeS-OI


Házi feladat: hozzászólásban jelezzétek, hogy melyik mesének a zenéje az angol keringő!

Jó munkát! 😊
Balázs bácsi

Katolikus hittan

 Az alábbi linken megtalálható az óra anyaga: G:\IV.-13. Tedd meg ami rajtad áll! (P).docx