2020. március 30., hétfő

Március 31.: Matematika, fejlesztő, olvasás, nyelvtan feladatok.

Kedves Szülők! Kedves Gyerekek!

     Küldöm a hónap utolsó feladatait! Bízom benne, hogy az előttünk álló hónapban is ugyanilyen kitartással, odafigyeléssel fogtok dolgozni!
     Folytassuk egy kis gyakorlással!

     Matematika-Fejlesztés: A 2-es, 4-es és 8-as szorzótábla kapcsolata
     ➤Munkafüzet: 43./ 1. feladat (A 2-es, 4-es, 8-as szorzótábla számait kéri a feladat növekvő sorrendben.)
     ➤Munkafüzet: 43./ 2. feladat ( Tudjátok, ahogy tanultuk! Lefele osztok , felfele szorzok 4-gyel illetve 8- cal.)
     ➤Munkafüzet: 43./ 3. feladat
     ➤Tankönyv: 64./ 2. feladat  ( Tudjátok, ahogy tanultuk! Ha az elejére keresek, ,,visszabukfenc" ellentétes művelettel!)
Küldök egy újabb játékos gyakorlási lehetőséget is, ha a korábbiakat már meguntátok volna! Ezen az oldalon Te magad választhatod ki, melyik szorzótáblát vagy szorzótáblákat szeretnéd gyakorolni! Lehet akár a 2-es, 4-es és 8-as szorzótáblát együtt is kijelölni gyakorlásra! Mielőtt elkezded a játékot, olvasd el mit írnak a ,,Segítség!" résznél!
http://www.aweben.hu/matek/szorzotabla.htm

     Olvasás: Schmidt Egon: Mesél a tavaszi erdő
     ➤Olvassátok el figyelmesen az olvasmányt háromszor!
     ➤ Oldjátok meg a hozzá kapcsolódó feladatokat !
     ➤ Hétszínvarázs munkafüzet: 63./3. feladat  ( Olvasd el újra a 2. bekezdést! Figyeld meg miről szól és adj neki címet! Utána olvasd el a 4. bekezdést is, és annak is adj egy rövid, találó címet! Segítenek a bekezdések utáni kérdések is!)
     ➤Hétszínvarázs munkafüzet: 63./ 4., 5. feladat
     ➤Hétszínvarázs munkafüzet: 63./ 6. feladat  ( Ne a füzetbe írd a virágok nevét, hanem a munkafüzetbe a rajzok alá!)

     Nyelvtan: A kiejtéstől eltérő helyesírású szavak gyakorlása 
     ➤Ismételjétek át az nj-vel, nyj-vel írt szavakról tanult szabályt a füzetből!
     ➤Nyelvtan és helyesírás munkafüzet: 74./ 1. a., b. része 
     ➤ Nyelvtan és helyesírás munkafüzet: 74./ 2. a. része

A most megadott feladatok közül a Hétszínvarázs munkafüzet 63. oldaláról kérek fotót a szokott módon! Köszönöm!

Jó munkát kívánok mindenkinek! Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Tanító néni



     

Környezet 03. 30.

Kedves Gyerekek!

Szép új hetet kívánok mindenkinek!
Ha hétfő, akkor újra környezet óra! 😊 Szépen és ügyesen dolgoztatok az előző hetekben, nagyon ügyesek vagytok!

Az előző órán az élőlények közül a háziállatokról tanultatok. Ma a vadon élő állatokat ismerjük meg.
Olvasd el a tankönyv 52., 53. oldalának feladatait. A 3. feladat megoldását ellenőrizd le ITT!
A füzetbe a következőket írd le:
27. óra
Vadon élő állatok: az embertől függetlenül, természetes környezetben élnek.
Csak a ragadozó, húsevő állatokat szokás vadállatnak nevezni.

Ezután a munkafüzet 56/1. és 57/2., 3. feladatát készítsd el! Szorgalmi a 4. feladat.
A 3. feladatot ITT ellenőrizheted le.

A vadon élő állatok egy része mesterséges környezetben, állatkertben él. Kukkants be webkamerán a Fővárosi Állat- és Növénykertbe ITT !

Egy kis játék: Növényevők a trópusokon

Ha elkészültél, fényképezd le a Mf. oldalait és a füzetet! Küldd el nekem a zoldinfo936@gmail.com e-mail címre!
Szép napot, jó munkát! 🌞
Anita tanító néni

Katolikus hittan

 Az alábbi linken megtalálható az óra anyaga: G:\IV.-13. Tedd meg ami rajtad áll! (P).docx