Kedves Szülők! Kedves Gyerekek!
Küldöm a hónap utolsó feladatait! Bízom benne, hogy az előttünk álló hónapban is ugyanilyen kitartással, odafigyeléssel fogtok dolgozni!
Folytassuk egy kis gyakorlással!
Matematika-Fejlesztés: A 2-es, 4-es és 8-as szorzótábla kapcsolata
➤Munkafüzet: 43./ 1. feladat (A 2-es, 4-es, 8-as szorzótábla számait kéri a feladat növekvő sorrendben.)
➤Munkafüzet: 43./ 2. feladat ( Tudjátok, ahogy tanultuk! Lefele osztok , felfele szorzok 4-gyel illetve 8- cal.)
➤Munkafüzet: 43./ 3. feladat
➤Tankönyv: 64./ 2. feladat ( Tudjátok, ahogy tanultuk! Ha az elejére keresek, ,,visszabukfenc" ellentétes művelettel!)
Küldök egy újabb játékos gyakorlási lehetőséget is, ha a korábbiakat már meguntátok volna! Ezen az oldalon Te magad választhatod ki, melyik szorzótáblát vagy szorzótáblákat szeretnéd gyakorolni! Lehet akár a 2-es, 4-es és 8-as szorzótáblát együtt is kijelölni gyakorlásra! Mielőtt elkezded a játékot, olvasd el mit írnak a ,,Segítség!" résznél!
http://www.aweben.hu/matek/szorzotabla.htm
Olvasás: Schmidt Egon: Mesél a tavaszi erdő
➤Olvassátok el figyelmesen az olvasmányt háromszor!
➤ Oldjátok meg a hozzá kapcsolódó feladatokat !
➤ Hétszínvarázs munkafüzet: 63./3. feladat ( Olvasd el újra a 2. bekezdést! Figyeld meg miről szól és adj neki címet! Utána olvasd el a 4. bekezdést is, és annak is adj egy rövid, találó címet! Segítenek a bekezdések utáni kérdések is!)
➤Hétszínvarázs munkafüzet: 63./ 4., 5. feladat
➤Hétszínvarázs munkafüzet: 63./ 6. feladat ( Ne a füzetbe írd a virágok nevét, hanem a munkafüzetbe a rajzok alá!)
Nyelvtan: A kiejtéstől eltérő helyesírású szavak gyakorlása
➤Ismételjétek át az nj-vel, nyj-vel írt szavakról tanult szabályt a füzetből!
➤Nyelvtan és helyesírás munkafüzet: 74./ 1. a., b. része
➤ Nyelvtan és helyesírás munkafüzet: 74./ 2. a. része
A most megadott feladatok közül a Hétszínvarázs munkafüzet 63. oldaláról kérek fotót a szokott módon! Köszönöm!
Jó munkát kívánok mindenkinek! Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Tanító néni
2020. március 30., hétfő
Környezet 03. 30.
Kedves Gyerekek!
Szép új hetet kívánok mindenkinek!
Ha hétfő, akkor újra környezet óra! 😊 Szépen és ügyesen dolgoztatok az előző hetekben, nagyon ügyesek vagytok!
Az előző órán az élőlények közül a háziállatokról tanultatok. Ma a vadon élő állatokat ismerjük meg.
Olvasd el a tankönyv 52., 53. oldalának feladatait. A 3. feladat megoldását ellenőrizd le ITT!
A füzetbe a következőket írd le:
Szép új hetet kívánok mindenkinek!
Ha hétfő, akkor újra környezet óra! 😊 Szépen és ügyesen dolgoztatok az előző hetekben, nagyon ügyesek vagytok!
Az előző órán az élőlények közül a háziállatokról tanultatok. Ma a vadon élő állatokat ismerjük meg.
Olvasd el a tankönyv 52., 53. oldalának feladatait. A 3. feladat megoldását ellenőrizd le ITT!
A füzetbe a következőket írd le:
27. óra
Vadon élő állatok: az embertől függetlenül, természetes környezetben élnek.
Csak a ragadozó, húsevő állatokat szokás vadállatnak nevezni.
Csak a ragadozó, húsevő állatokat szokás vadállatnak nevezni.
Ezután a munkafüzet 56/1. és 57/2., 3. feladatát készítsd el! Szorgalmi a 4. feladat.
A 3. feladatot ITT ellenőrizheted le.
A 3. feladatot ITT ellenőrizheted le.
A vadon élő állatok egy része mesterséges környezetben, állatkertben él. Kukkants be webkamerán a Fővárosi Állat- és Növénykertbe ITT !
Egy kis játék: Növényevők a trópusokon
Ha elkészültél, fényképezd le a Mf. oldalait és a füzetet! Küldd el nekem a zoldinfo936@gmail.com e-mail címre!
Szép napot, jó munkát! 🌞
Anita tanító néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Katolikus hittan
Az alábbi linken megtalálható az óra anyaga: G:\IV.-13. Tedd meg ami rajtad áll! (P).docx
-
Kedves Gyerekek! Szép új hetet kívánok mindenkinek! Ha hétfő, akkor újra környezet óra! 😊 Szépen és ügyesen dolgoztatok az előző hetekbe...
-
Kedves Hittanosaim! Most nem kaptok már feladatokat csupán kettőt: a nyáron is imádkozzatok sokat, ha tehetitek gyertek el a templomba...
-
Kedves Gyerekek! A mai órán megoldott feladataidra szeretnék 5-öst adni! Mielőtt hozzákezdenél ellenőrizd le a munkafüzeted 46. oldal án ...