2020. április 16., csütörtök

Április 17.: Matematika, testnevelés, írás, etika

Kedves Szülők! Kedves Gyerekek!

     Még bele sem érkeztünk melegedni a munkába és máris itt a hétvége! Gondolom ennek Ti roppant örültök!😊
     Pihenjetek a hétvégén sokat, mert hétfőn nyelvtan témazárót írunk a REDMENTA felületén! A gyakorló feladatsort elküldtem és már többen, többször is kitöltöttétek! Nagyon örülök neki! Akinek még nem sikerült, az péntek estig bepótolhatja!
     De nézzük a holnapi teendőket:
     Matematika: A 9-es szorzó-, és bennfoglaló tábla gyakorlása
     ➤Tankönyv: 72./ 2. feladat  Írjátok a műveletek fölé az eredményeket és csak utána színezzétek ki a bábukat!
     ➤Tankönyv: 73./ 1. feladat   Ha az elejére keresünk ,,visszabukfenc" ellentétes művelettel: ha szorzás volt→ osztunk, ha osztás volt→ szorzunk! Ha középre keresünk, mindig osztással számoljuk ki a hiányzó számot. Ne tévesszen meg, ha az ,,= "jelet a műveletsor elejére írták!
     ➤Munkafüzet: 50./ 2. feladat
     ➤Munkafüzet: 50./ 3. feladat  Itt is írjátok a műveletek fölé az eredmény és csak utána végezzétek el a színezést!

     Testnevelés: Akadálypálya kialakítása
     Bemelegítés: Küldök hozzá egy kis videót, ahol megláthatjátok, hogy élsportolóink hogyan melegítenek be. Elárulom: hasonlóképpen, mint mi!😉 De majd meglátjátok, ha rákattintotok az alábbi linkre!
     https://www.youtube.com/watch?v=kuzaDJzqCGA&feature=youtu.be
     Fő rész: Akadálypálya kialakítása
     Mielőtt megijednétek, attól, hogy miből is alakítsatok ki akadálypályát, megnyugtatlak benneteket: bármiből! Bármiből , ami otthon van, a fantáziátokra bízom. Kaptam már Nórikáéktól olyan videót, ami hasonló akadálypálya teljesítéséről szólt! Igazi kis Exatlon volt! Csak azért nem mutatom meg, mert nem kaptam rá engedélyt! De segítségképpen küldök  a témához kapcsolódó videókat. Igaz mindkettő benti pálya, de úgy gondolom az udvaron még több lehetőség van a kiépítésére!
https://www.youtube.com/watch?v=d_Fvs4DCU2o

https://www.youtube.com/watch?v=sptG-VnRzWk

Az utolsó videó arra is jó, hogy megmutassa, hogyan lehet játékosan rendet rakatni a gyerekekkel!😁

     Írás: Gyakorlás
     Mivel nyelvtan dolgozatra készülünk, ezért azt adom feladatnak, hogy a REDMENTA-n  keressetek a ,,Kiejtéstől eltérő helyesírású szavak" gyakorlására játékos feladatokat, és játszatok minél többet vele! Ezzel szokjátok az alkalmazást is, és jól begyakoroljátok az anyagot a hétfői dolgozatra!

     Etika: 
     Mivel igen rendkívülire sikeredett az idei Húsvét, szeretném, ha lerajzolnátok nekem, hogyan töltöttétek Ti most ezt az ünnepet! Mi az amit sikerült megvalósítani a korábbi hagyományokból! Gondolok itt arra, hogy volt-e tojás festés, vagy tojás keresés az udvaron! Gondolom locsolkodás nem volt, bár nekem Húsvétkor volt 3 online locsolóm! Nagyon ügyesek és ötletesek voltak! Köszönöm nekik!
     A rajzokat április 24., péntekre kérem! De kérlek, ne felejtkezzetek meg róla a hosszú határidő miatt! Van akitől még a korábbiakat sem kaptam meg, pedig értékelve lesz! Ha nincs mit értékelni, nem tudok rá jó jegyet adni rá!😔

Mindenkinek szép napot és jó pihenést a hétvégére!
Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Tanító néni


   

Rajz 04. 16.


Kedves Gyerekek!

Remélem mindenkinek jól telt a tavaszi szünet és kipihentétek magatokat!
Sok szép alkotást kaptam tőletek. Az ötösöket be is írom! 😊

Ugye sokat játszottatok az udvaron ezalatt a pár nap alatt?
Most több időd volt és biztos többet játszhattál a gépen is.
Egy játékra hívlak benneteket! Arra kérlek most titeket, hogy rajzoljátok le kedvenc időtöltéseteket.

Olyan játékot, alkalmazást kérek lerajzolni, amit számítógépen, telefonon, tableten játszotok szívesen.
A rajzlapodat töltsd meg szereplőkkel, helyezd el őket a játékra jellemző háttérre. Betűket, szavakat ne írj rá!

Most ti adhattok nekem fejtörőt! Ha felismerem a játékot, a válaszlevélben megírom neked, hogy mi a neve.

Kíváncsian várom a rajzokat!
Jó munkát!

Anita tanító néni
zoldinfo936@gmail.com

Katolikus hittan

 Az alábbi linken megtalálható az óra anyaga: G:\IV.-13. Tedd meg ami rajtad áll! (P).docx