Kedves Szülők! Kedves Gyerekek!
Küldöm a március 24-i, keddi órarendnek megfelelő feladatokat. Remélem az eddig tapasztalt lelkesedést ez a zord, télies időjárás sem szegi!
Matematika: Műveletek 0-tól 80-ig
➤Munkafüzet: 36./2. feladat: Írd a sajtok fölé az eredményeket és csak ezután rendezd őket növekvő sorrendbe!
(Pl. 3t+12e= 3t=30 12e=12 30+12=42 )
➤Tankönyv: 56./1.b ( A kivonást a korábbiakban leírtak szerint végezd! Lásd a márc 20-ra feltett bejegyzést! Ha valaki nem boldogul, kérem minden esetben jelezze privátban! Köszönöm!)
➤Tankönyv: 55./3. feladat: Végezd el az összeadásokat, aszerint ahogy tanultuk! ( Először a tízesek adom össze, majd az egyeseket. Végül az így kapott két eredményt is összeadom.
Pl.: 55+18=73 50+10=60 5+8=13 60+13=73
Olvasás: Könyvtári foglalkozás
Sajnos a könyvtárba most nem tudunk elmenni, de biztosan van mindenkinek saját kis ,,könyvtára" otthon, egy polc vagy asztalka, ahol a kedvenc könyveit tartja. Szeretném, ha holnap az egyik ilyen könyvedből keresnél egy mesét, történetet vagy verset és azt felolvasnád szüleidnek, testvéreidnek! Ha még videót is küldesz erről az eseményről, azt értékelni fogom! Elég egy rövid kis részlet is, egy 1 perces szösszenet, annak is örülni fogok!
Nyelvtan-Írás feladat:
➤Nyelvtanból ismételjétek át a füzetbe leírt a kiejtéstől eltérő helyesírású szavakról tanult szabályokat!
➤ Írás:
Munkafüzet:47./1. : Vers másolása
Tudod! Verset úgy másolunk, hogy a vers minden új sora másoláskor is új sorba kerül!
Munkafüzet: 47./2., 3. feladat
Fotót most a vers másolásáról kérek: Írás munkafüzet: 47/1. feladat! Köszönöm!
Jó munkát kívánok mindenkinek! Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Tanító néni
2020. március 23., hétfő
Környezet 03. 23.
Kedves Gyerekek!
Nagyon szépen és jól dolgoztatok az előző környezet házival! Csak így tovább!
Most, egy szerintem számotokra is kedves tananyagrésszel folytatjuk.
Élőlények a ház körül
Az állatok élőhelyük szerint lehetnek vadon élő állatok, vagy háziállatok.
A háziasítás célja az állatok hasznosítása.
A háziállatok lehetnek hasznukért tartott haszonállatok, vagy házi kedvencek, hobbiállatok.
Gondoskodásukért az ember a felelős.
3. Készítsd el a Mf. 54. oldalán az 1. feladatot és az 55. oldalon a 4., 5. feladatot!
Szorgalmiként megcsinálhatod a 2. és 3. feladatot is.
És egy kis játék:
Háziállat vagy vadon élő állat
Állatos szólások
A füzetedet és a munkafüzetet fényképezd le és küldd el nekem a zoldinfo936@gmail.com címre!
Köszönöm! Vigyázzatok magatokra!
Anita tanító néni
Nagyon szépen és jól dolgoztatok az előző környezet házival! Csak így tovább!
Most, egy szerintem számotokra is kedves tananyagrésszel folytatjuk.
Élőlények a ház körül
- Olvasd el alaposan a Tk. 50-51. oldalát!
- A füzetbe írd le az alábbiakat:
26. óra Háziállatok
A háziasítás célja az állatok hasznosítása.
A háziállatok lehetnek hasznukért tartott haszonállatok, vagy házi kedvencek, hobbiállatok.
Gondoskodásukért az ember a felelős.
3. Készítsd el a Mf. 54. oldalán az 1. feladatot és az 55. oldalon a 4., 5. feladatot!
Szorgalmiként megcsinálhatod a 2. és 3. feladatot is.
És egy kis játék:
Háziállat vagy vadon élő állat
Állatos szólások
A füzetedet és a munkafüzetet fényképezd le és küldd el nekem a zoldinfo936@gmail.com címre!
Köszönöm! Vigyázzatok magatokra!
Anita tanító néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Katolikus hittan
Az alábbi linken megtalálható az óra anyaga: G:\IV.-13. Tedd meg ami rajtad áll! (P).docx
-
Kedves Gyerekek! Szép új hetet kívánok mindenkinek! Ha hétfő, akkor újra környezet óra! 😊 Szépen és ügyesen dolgoztatok az előző hetekbe...
-
Kedves Hittanosaim! Most nem kaptok már feladatokat csupán kettőt: a nyáron is imádkozzatok sokat, ha tehetitek gyertek el a templomba...
-
Kedves Gyerekek! A mai órán megoldott feladataidra szeretnék 5-öst adni! Mielőtt hozzákezdenél ellenőrizd le a munkafüzeted 46. oldal án ...