2020. március 26., csütörtök

Március 27.: Testnevelés, matematika, fejlesztő, etika

Kedves Szülők! Kedves Gyerekek!

     Közeledik a hétvége, így a héten utoljára küldöm a  feladatokat! A holnapi nappal lezárul a kéthetes türelmi időszak, aminek a végén minden osztályfőnöknek jeleznie kell az iskolavezetés felé a hiányosságokat.
      Nagy örömömre szolgál, hogy az osztályban nincs olyan tanuló, aki a két hét alatt nem készített volna egyetlen feladatot sem. Mindenki aktívan részt vesz az órákon. A feladatokat igyekszik lelkiismeretesen elvégezni. A dokumentációk szinte mindenkitől rendszeresen, időben megérkeznek.
Csupán 1-2 tanuló van, akinek van némi elmaradása egyes tantárgyakból. Őket privátban keresni fogom!
      A többi szülőnek és tanulónak nagyon köszönöm azt a példamutató együttműködést,  lelkiismeretes munkát,  figyelmet,  kitartást , amit az elmúlt két hétben tapasztaltam! Gyerekek! Boldogok lehettek, hogy ilyen szüleitek vannak! S Ti,Szülők! Büszkék lehettek gyermekeitekre!
Én nagyon büszke vagyok mindannyiótokra!
     És most jöhet a hét utolsó feladatsora:

Testnevelés: 
     Úgy tapasztaltam, hogy a  tegnap átküldött, plüssel végezhető youtube-os gyakorlatsor nagy sikert aratott! Több videót is kaptam tőletek, ahol az egész család együtt tornázik! Nagy öröm volt ezt látni, hallani! Köszönöm!
     Most nem küldök konkrét feladatsort! A meteorológia szerint visszatér a jó idő, ezért azt kérem, töltsetek minél több időt a szabadban! Hintázzatok, csúszdázzatok, labdázzatok, futkározzatok sokat!
     
 Matematika-fejlesztő:
     A 8-as szorzó-, és bennfoglaló tábla gyakorlása mindkét óra anyaga, ezért összekapcsolva kapjátok a feladatot.
     ➤Tankönyv: 60./1. feladat
     ➤Munkafüzet: 39./1.a.,b feladat  ( Figyelj arra, hogy a sorszámnál a számok után pontot teszünk!)
     ➤Munkafüzet: 39./2. ( Nyolccal növekvő, illetve csökkenő számsor!)
     ➤ Munkafüzet: 39./3. Végezd el a műveleteket! Írd föléjük az eredményt és csak utána tedd ki a relációs jeleket!
     ➤Munkafüzet: 39./4. feladat ( Egy kis segítség: A nyolc többszörösei azok a számok, amelyekben a 8 megvan maradék nélkül, tehát a 8-as szorzótáblában szereplő számok!)
     ➤ Munkafüzet: 39./5.feladat ( Ez a feladat is a 8-as szorzó-, és bennfoglaló táblát gyakoroltatja. Lefelé keresünk: szorzunk 8-cal- felfelé keresünk: osztunk 8-cal.)

Etika:
     Az előző héten térbeli utazásra invitáltalak benneteket. Most az a feladat, hogy gondold át, ha időben utazhatnál, mit néznél meg a múltban!? Talán a dinoszauruszok korába mennél vissza szívesen? Vagy az őskorba vágysz? Vagy az ókori piramisokra vagy kíváncsi inkább! Esetleg szívesen lennél lovag vagy királykisasszony a középkorban? Engedd el a fantáziádat és rajzold le nekem! Szép, színes, az egész lapot kitöltő rajzokat kérek! Az elkészült munkákról szeretnék fotót kapni ! Határidő: Április 3. (péntek)

Holnapra a matematika munkafüzet 39. oldaláról kérek fotókat! Köszönöm! 

Ui.: Küldök a hétvégére egy linket, amelyre kattintva egy játékoldalra jutsz, ahol minden tantárgyhoz találsz kedvedre való játékos feladatokat! Jó szórakozást hozzá!
http://www.okosdoboz.hu/

Mindenkinek jó munkát kívánok! Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Tanító néni


ÉNEK - ZENE: Baksa Istvánné

Kedves Kisdiákjaim!
Szép reggelt kívánok minden családnak! Remélem egészségesek vagytok, és várjátok már a feladatokat. Kezdjünk is hozzá:

1. Dalcsokor:
     - Egyszer egy királyfi..... Tk. 32.o.
     -  Túrót vettem.... Tk. 34.o.
     -  Egyél libám... Tk. 36.o.

2. Készségfejlesztés:
    - Egyél libám c. dalt szolmizáljátok el és kézjelezzétek!
           
                mm rr dm d   mmrr dm d m s m d m s m d  mm rr d r m r d

3. Furulya:
   - Ismételjétek át a következő dalokat:
           
                     Én kis kertet
                     Cicuskám kelj fel

Mindenkinek jó egészséget kívánok! Jövő héten találkozunk!!!
Györgyi néni



Katolikus hittan

 Az alábbi linken megtalálható az óra anyaga: G:\IV.-13. Tedd meg ami rajtad áll! (P).docx